Saturday, March 7, 2009

Butterfingers - Bebas cover

bersempena dengan meraikan kehadiran cuti besi anjal(gokun,2009). saya setelah ditinggalkan bersendirian oleh rakan2 yang pergi ki RIT kerana masalah ekonomi dunia yang ditempiaskan kepada pengguna2 america. oleh itu saya dedikasikan lagu ini buat encik loque selaku tuan punye lagu. dengar2 khabar beliau akan ke boston x lama lagi. maka dengan ini bolehlah kite bersua dalam pertemuaan ilmu barang sekali dua yeh. ini adalah percubaan pertama saya dalam lagu2 butterfingers, dan juga pertama dalam mengetengahkan format split window. format ini sangat terkenal dikalangan youtubers2 yang selalunya terdiri dari allrounded artist. oleh itu saya juga sedikit sebanyak dipengaruhi dengan budaya ini. jadi bersempena dengan kelapangan yang ada, kite dendangkan lagu ini buat tatapan umum. walaupun jelas kecacatan dari segi audio dan arrangement disana sini. namun aku malas lah nak edit2 balik. ok. bai. 
oh ya. nurul. walaupun semalam aku disini sunyi dan berseorangan dan kau disana bergembira. namun im still loving youu~!!


Copyright © 2008 - Budinol'spedia - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template