Tuesday, August 11, 2009

college park no more

1. minggu lepas adalh antara hari penat sedunia. penat wo bagi licin itu rumah 202 college park. macam baru balik woo. da siap2 tu tgk balik rumah lame aku tu rase syg la plak nk tgl. due thn tu duk situ.

2. namun jutaan penghargaan buat adik2 yang membantu teurtama budak ajwad dan gokun yang sungguh pandai vacum carpet. juga buat jiran2 yang sudi rumah mereka ditumpangkan barang2. semoga kamu bersabar dlm menikmati kesempitan rumah tangga. aku amat memahami perasaan kalian sebab rumah aku dulu pun penuh cam haram gak time org pindah2 dulu.

3. dibawah adalah saat2 akhir ketika di rumah itu. masing2 menunggu giliran menggunakan van encik fatah si pengantin baru untuk memunggah barang2. oh ya buat cik fatah, selamt pengantin baru. van ko aku buat angkat barang dowh, thanks ah we, sungguh membantu.





4. kini kami menumpang di lexington. juga penuh brg2 dlm rumah ni. aku bercadang untuk sedikit menyusun barang2 dlm rumah ini memandangkan paih dan mao akan pulang x lama lagi. x manis lah kalau kami biarkan shaja rumah ini bergelimpngn begini.

5. hujung mg ni akan ke canada. yahoo!

6. 22hb baru masuk UT. first day puasa tu. ramadhan mubarak kpd semua.

7. 24hb first day class of fall. sekolah beb!

Copyright © 2008 - Budinol'spedia - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template