Thursday, July 8, 2010

woi.

1. life's been great so FAR.

2. so FAR, saya hidup menghabeskan beras mak dan ayah saya. saya mmg x malu.

3. so FAR, jobstreet dan jobscentral sugguh membantu untuk org2 malas seperti saya.

4. so FAR, 2 helai slua saya tidak memerlukan tali pinggang. hahaha.

5. so FAR, kuala terengganu dan dungun menjadi tempat favourite, nk g lagi ah pasni.

6. so FAR, 5GB bandwith broadband saya dah habes di gunakan. hahaha.

7. so FAR, 2 orang dah cakap saya kelihatan semakin kecil. apekah??

8. lepas ni kamu semua mungkin tak kan dapat melihat video2 di attach pada mana2 post.

9. jadi jumlah masa loading page ni akan berkurangan sebanyak 200milisec.

10. juga dsini dimaklumkan bahawa page budinol akan inactive buat sementara waktu.

11. saya rindu FAR laaa.. camne ekk..


Copyright © 2008 - Budinol'spedia - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template