Friday, October 22, 2010

saya syg ibu saya

1. masih di rumah

2. astro ada menunjukkan konsert jamal abdillah sepanjang buln ini. kesian aku tgk dia time ni sedg struggle dgn dadah. tapi still powerful. aku tonton dari awl smpi ke akhirnya

3. tidak berpuas hati dgn guitarist backup concert tersebut. mcm mane bole masuk orchestra kebgsaan aku pun x tau.

4. Johor FC masuk semi Piala Malaysia. first game mng 1-0. 2nd game esok blum tahu lagi. Aku rase kemungkinan boleh jumpe klantan kat final nnt. haha.

5. masih sadis mengengkan slgr y tunduk 6-0 dgn singapore aritu. nasib bek aku x g. memalukan.

6. aku ada ketika insiden slgr-klntn tempoh hari. kedua2 belah pihak sama saja. hooligan tgk bola pun x mcm tu. time player perform bukn nk support ke tepuk tgn ke nyanyi2 ke.gaduh je lebih.

7. pihak penganjur perlu memikirkan sesuatu. kalau kat us time halftime ade cheer leader joget2. time interval ke time out ke ade band main lagu2. at least x de la boring, bile boring gaduh la.

8. kepada gadis2

9. saya syg ibu saya.

10. saya syg abah saya.


Copyright © 2008 - Budinol'spedia - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template