Friday, February 12, 2010

jump3.

1.selamat ulang tahun peyya.

2.balik2 gua dgn apai pegi shovel snow kat kete tu.
pergh bertimpa2 snow gua ckp lu. sampai sangkut kete x leh klua.
last pgl backup syahir dgn bad mintak tlg tolak.

3.then masuk rumah layan guitar sepam. dr sini xleh stop berlagha.

4. mule2. kau ilham ku-manbai, then lagu rindu-kerispatih, then jauh mimpiku-peterpang, then daniel-cerita semasa kecil.

5. lagu cerita semasa kecil ni tgh top skg ni. first2 gua denga lagu ni kat movie papadom. sempoi beb.

6. then gua usya youtube jap. igt nk cover lagu ni ah. so nk tgk la sape2 yang da buat cover.

7. so gua jumpe a vid ni.


8. rupanya mamat daniel ni ade band nama piring hitam. then start dr sini gua pun start la jump2. then related video jumpe lagu ni plak.



10. gempak gak mamat ni punya lawak. the times punye lagu pun habes die sapu kasi jalan. dari situ gua jumpe ni plak..



11. dengar2 lagu ni gua punye la pikir. asal la macam familier gile lagu ni. then jumpe p0lak video ni kat sblah.



12. patut la gua familiar gile. lagu ni gua denga time freshmen dulu kot. lagu ni la dulu aku duk ulang2 kat utube mase kat simmons sulu. mamat yang sama. 4 tahun dulu main guitar tepi jalan je. skg lagu da jadi soundtrack movie da.

13. namun semua ini x berhenti di situ. the gua pegi chanel vid lame ni. usya2 tgk ade ape dlm. then jumpe plak



14. ni aku rase memebe daniel ni tadi. yang main backup die tadi. pergh lagi jiwang tahap haram punye lagi. denga mule2 tangkap leleh gak la gua denga. tapi da masuk 4 5 minit da x bleh terima da. trus gua stop da.

15. so itulah y jadi mlm2 yang xde homework ni.

16. esok keje plak kol 10. tadi gua pickup shift. saje je gua nk keje dgn far. far x tau. kire nk surprise die la. tgk2 sok aku y surprise lak kang x bgn keje. orait. cao bebeh.

17. ah. gua lupe nk tulis no 9, trus jump no 10.

Copyright © 2008 - Budinol'spedia - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template