Saturday, January 1, 2011

yahoo! cutii!!

1. kilang gua mmg schedule xde production isnin 3hb, so gua plan nk balik la jumaat.

2. tub2, PM suh cuti plak jumaat. mmg terbaekk lah. x pasal2 aku dpt cuti 4 hari.

3. khamis mlm aku da cabut balik muor. feeling.

4. rabu mlm aritu budk2 kilang ajak g dataran tgk final bola. aku mmg x expect la kita score. plg2 bgs pun 0-0.










5. mmg terbaik lah weh. time save penalti tu aku da start jerit gila2 punya.










6. tub2 safee sali score sebijik. cun plak tu. trus hilang sore aku jerit2. nasib bek xde gol lagi da pastu. x larat beb nk jerit2 lagi. n pun da masuk sabtu belum full recover g.










7. namun pengalaman dekat bukit jalil plg x mampu dilupakan. full house beb mlm tu. smpi dekat tangga2 pun ade org bersesak2 duduk tgk bola.










8. tub2. gol plak 3 bijik. mmg best btol menyakat indon2 time on da way balik tu. esoknya keje barai. curi2 tido dkt training room. haha.










9. walaupun begitu. thn 2011 menjelma. prediction thn depn, sales kereta akn kurg sket, tapi ade byk2 model2 baru akn klua. ini petanda baik. kerja mungkin relaks sket.

10. selamat tahun baru. kita sudah masuk ke dekad yang baru. buat rakyat malaysia, jadilah warga negara y btanggungkwb dan beretika. jgn lah leka dgn janji2 manis yang x membantu productivity.

11. 1Love


Copyright © 2008 - Budinol'spedia - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template